Logo


ON/A NAZYWA SIĘ NANCY JOE | Tantehorse (Czechy)


GOŚCINNIE

PROJEKT MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL OPEN THE DOOR

ON/A NAZYWA SIĘ NANCY JOE | Tantehorse (Czechy)
Scena w Galerii

[CZ]    26.09   |  19.00
Bilety:
30 zł
20 zł








UDZIAŁ BIORĄ

Miřenka Čechová tekst, reżyseria
Meghan Raham, Miřenka Čechová koncepcja
Miloš Mazal komiks
Matouš Hekela muzyka
Meghan Raham kostiumy i scenografia
Tomsa Legiersky animacje 
Martin Špetlík świała
Helena Čechová, Alex Lorenzů, Nancy Snider konsultacje


WYSTĘPUJE

Miřenka Čechová





ŚCIEŻKA SZTUKI



ON/A NAZYWA SIĘ NANCY JOE | TANTEHORSE (CZECHY)

2. Międzynarodowy Festiwal OPEN THE DOOR

ONA NAZYWA SIĘ NANCY JOE (S/he is Nancy Joe)
Tantehorse (Czechy)

Czas trwania: 55 min
Miejsce: Scena w Galerii / 3 Maja 30, Galeria Katowicka, poziom +2
spektakl z napisami w języku polskim


Ona czy On? Taneczna dokudrama i spektakl oryginalnie wykorzystujący komiksową narrację i estetykę street artu. Czeski spektakl, który odnosi się do tematów społecznego wykluczenia, tożsamości i samotności wyróżniony został m.in. prestiżową nagrodą „Best of Contemporary Dance Award” przez „Washington Post” i „Herald Angel Award” na Fringe Festival w Edynburgu. Spektakl to opowieść o jednym marzeniu – by być sobą między innymi.

Tantehorse to praski zespół stworzony z inicjatywy Miřenki Čechovej i Radima Vizvary. Artystyczny duet dba, by zespół kultywował znaną w Czechach sztukę pantomimy i nadawał jej współczesną formę, nierzadko łączoną z teatrem fizycznym, teatrem ruchu, teatrem tańca i nowymi mediami. W repertuarze mają także liczne działania w przestrzeniach pozateatralnych i industrialnych.

Fot. Martin Marak


Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.


PATRONI MEDIALNI


PARTNERZY


PORTALE TEATRALNE

 


KLUB FESTIWALOWY



Pokazywane Na Festiwalach Nagrodzone



KOMENTARZ MEDIÓW

Solowy docu-taniec Mirenki Cechowej, „S / He Is Nancy Joe”, to potężne teatralne uderzenie, które zabiera nas głęboko w pogubienie, wstyd i izolację osób transpłciowych.

Sarah Kaufman, Washington Post